marți, 18 mai 2010

Impresii ELKA style by Gina Zamfir la Festivalul Miss Royal Models editia a-V-a


               Colectia "ACHROMATISME" pentru sezonul toamna-iarna 2010-2011 prezentata de brandul ELKA style by Gina Zamfir in cadrul Festivalului Miss Royal Models,  a fost primita cu multe aplauze, impactul asupra publicului fiind maxim iar in back stage felicitarile veneau din toate partile.
               Felicitari organizatorilor care au fost la inaltime (chiar daca festivalul a inceput la ora 19 in timp ce pe invitatii era scrisa ora 18), totul a decurs conform programului, au gasit intelegere pentru orice dorinta a noastra, ne-au tratat cu profesionalism si mult bun simt. Manechinele sunt foarte "lipicioase", este imposibil sa nu te imprietenesti cu ele (in culise am primit un buchet de flori iar fetele au dorit sa mi-l ofere pe podium la sfarsitul prezentarii - ei bine, aproape se certau intre ele, fiecare voind sa fie ea cea care sa-mi ofere florile).
               A fost si un inconvenient pentru care am aratat multa clementa. Toti designerii si colectiile erau in sali de la parterul cladirii, in apropierea scenei. Deasemenea make-up artistii. Doar d-na Lorena Trica a ales o sala la etajul 1 al cladirii, in conditiile in care a avut doua prezentari la ore diferite in program. Acest lucru a facut ca manechinele care fusesera selectionate si in prezentarile celorlati designeri, sa alerge dezbracate pe scari, sa nu mai aiba timp pentru machiaj si coafura.
               Am mai avut o dezamagire din partea presei. Imi cer scuze daca gresesc, pentru ca sunt designer si nu jurnalist, dar eu consider ca la un eveniment anuntat din timp, jurnalistii au datoria de a se informa in prealabil asupra tuturor participantilor la eveniment pentru a sti pe cine si cum sa abordeze la momentul evenimentului. Oare s-au informat si au considerat ca nu este necesar sa vorbeasca cu designerii? In back stage nu au fost prezenti decat jurnalisti de la postul local de televiziune GTV si Revista Carolina. Poate in sala alaturata rezervata invitatului special Louis de Gama au fost mai multi jurnalisti, sau poate la etaj la d-na Lorena Trica. Asteptam articolele de presa cu mare interes.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu